سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ مال از خرد سودمندتر نیست ، و هیچ تنهایى ترسناکتر از خود پسندیدن ، و هیچ خرد چون تدبیر اندیشیدن ، و هیچ بزرگوارى چون پرهیزگارى ، و هیچ همنشین چون خوى نیکو ، و هیچ میراث چون فرهیخته شدن ، و هیچ راهبر چون با عنایت خدا همراه بودن ، و هیچ سوداگرى چون کردار نیک ورزیدن ، و هیچ سود چون ثواب اندوختن ، و هیچ پارسایى چون باز ایستادن هنگام ندانستن احکام ، و هیچ زهد چون نخواستن حرام ، و هیچ دانش چون به تفکر پرداختن ، و هیچ عبادت چون واجبها را ادا ساختن ، و هیچ ایمان چون آزرم و شکیبایى و هیچ حسب چون فروتنى ، و هیچ شرف چون دانایى ، و هیچ عزت چون بردبار بودن ، و هیچ پشتیبان استوارتر از رأى زدن . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :1
کل بازدید :8699
تعداد کل یاداشته ها : 11
103/7/7
2:51 ص

بسمه تعالی

هیات مذهبی، فرهنگی جان نثاران حضرت قاسم(ع) در سال 1378 با شماره ثبت 982، با حضور چند تن از نوجوانان محله امام زاده سیدعلی(ع) قم و با هدف ارتقای سطح معنوی نوجوانان محل و عرض ارادت به پیشگاه خاندان عصمت و طهارت(ع) راه اندازی شد.

به موازات فعالیت های این هیات، هیات مذهبی عاشقان حضرت مهدی(ع) با حضور جمعی از جوانان این محل در سال 1382 آغاز به کار کرد که بعدها، این دو هیات با هدف تجمیع فعالیت ها، به شکل متمرکز و با عنوان هیات مذهبی جان نثاران حضرت قاسم(ع) عاشقان مهدی(عج) به فعالیت خود در حوزه های مختلف اعتقادی و فرهنگی ادامه داد.

این هیات مذهبی که هم اکنون 12 سال از فعالیت آن می گذرد با جذب نوجوانان وجوانان محل و محله های اطراف برنامه های مختلفی از جمله برنامه مذهبی هفتگی و نمایشگاه های فرهنگی از جمله نمایشگاه فرهنگی ویژه حضرت امام راحل(ره) را برگزار کرده است.

این هیات از جوانان مذهبی و ولایت مدار محله امام زاده سیدعلی(ع) تشکیل شده است و سرلوحه فعالیت های این هیات، تلاش در جهت فرهنگ سازی در جهت اشاعه فرهنگ ولایتمداری است.

گفتنی است، مراسم هفتگی هیات جان نثاران حضرت قاسم(ع) هر هفته شب های چهارشنبه با حضور جوانان محل و با برنامه هایی همچون سخنرانی مذهبی با موضوعات مختلف و مداحی در منازل اعضای هیات برگزار می شود.


90/3/6::: 12:10 ص
نظر()